Subject: FW: Kardla-Tartu lõigu ehitamise ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Tiit Vunk" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 May 2025 13:59:53 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, May 26, 2025 1:50 PM
To: Tiit Vunk <[email-masked]>
Subject: FW: Kardla-Tartu lõigu ehitamise ehitusloa menetlusse kaasamine

Tere

Saadan arvamuse, mis asub järgneval aadressil:

https://wd.elenger.com/sharing/?page=view_shared_item 
<https://wd.elenger.com/sharing/?page=view_shared_item&item_id=4027978&key=f41bd32f991c622c8544a77befe77d9de406b6bb&lang=et> 
&item_id=4027978&key=f41bd32f991c622c8544a77befe77d9de406b6bb&lang=et

Link kehtib kuni 26.06.2025

Lugupidamisega

Jevgenia Ivlijeva
Spetsialist
+372 53 411 657
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

AS Gaasivõrk ● gaasivork.ee ● Liivalaia 9, 10118 Tallinn ● +372 605 6801

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.